söndag 9 december 2007

Vin, gin och vodka

Idag är man lite trasig. Jag hade en kompis hos mig igår, vi förfestade och det blev vin, gin och vodka. Det var riktigt kul. Det är så sällan jag har besök, och när hon och jag ses är vi alltid hos henne eftersom hon bor närmare stan. Men det var trevligt med ombyte. Men jävlar vad full jag blev. Vi skippade golden och gick till blue moon istället. En ganska annorlunda lokal. En grottliknande sak med heltäckningsmatta och ganska mörka färger i överlag. Det kändes lite som en klubb på åttiotalet. Inte för att jag festade på åttiotalet men jag kan tänka mig att det var så klubbarna såg ut. Jag gillade stället, men jag tror vi kom dit lite sent, kändes som om alla hade kommit igång redan. Och jag var för full, huvudvärken började sätta igång och vid tre tiden gick vi därifrån. Jag lyckades ta hem mig med sista nattbussen iaf. Det var tur att jag var ledig idag och kunde sova ut för annars hade jag nog vaknat riktigt bakis. Så där bakis där man i princip bara ser toasitsen hela förmiddan. Ush.
Nej nu ska jag ordna mig och åka hem till
mina föräldrar på lite andra advents middag.
Bye

Inga kommentarer: