tisdag 25 december 2007

Juldagen

Eftersom kl är 00.34 är det nu juldagen. Julafton var hur mysig som helst. Den började med att mina föräldrar kom förbi för lite kaffe och kalle. Pappa passade på att installera en kabel från datorn till tv:n så nu kommer jag kunna se alla serier jag har i datorn liggandes på soffan. Det är ju trevligt. Strax efter kalle åkte vi hem till min kusin. Alla andra var redan där och vi började ganska snabbt med att öppna paketen. Efteråt åt vi gott och umgicks fram till strax före 23. Det var dags för Sally att sova. Sally är min underbara kusindotter på 2 år och 2 månader. Helt bedårande!
Trots att jag inte har haft så mycket julkänsla och knappt sett fram emot den blev det riktigt trevligt. Den kunde helt enkelt inte bli bättre och det är nästan så att jag tycker det är synd att jag inte kommer fira nyårsafton med släkten. Men bara nästan..
God Jul!

Inga kommentarer: