fredag 28 december 2007

OZ

Oh the joy! Jag har precis sett avsnitt 1 av säsong 1 av serien OZ. Min käre far köpte en del kablar så jag nu kan se alla mina serier som jag har i datorn via min tv istället. Han installerade ena kabeln på julafton men kom på att han inte hade med sig ljudkabeln. Så igår när jag var på snabbvisit hos föräldrarna passade jag på att hämta den, och nu funkar allt. Det blir en massa serier i januari månad. Just OZ har jag sett förut men den är så bra och det var ett tag sen jag såg den. Förut när den visades på ztv så spelade jag in varje avsnitt på video (!) jag har säkert över 10 videoband med bara OZ.
Jag var på stan idag och passade på att byta en julklapp, fy vad mycket folk det var. Jag vet inte vad är med mig men jag blir verkligen stressad av alla människor. Efter ett tag så hade jag vant mig. Men jag säger det igen; jag föredrar helt andra saker än att snurra runt på stan och fönstershoppa alt shoppa. Främst var jag på jakt efter ett par skor. Jag har insett att jag är i stort behov utav höstskor. Jag har vinterkängor och jag har mina timberland sneakers men ingenting mittemellan. Så där gick jag omkring och letade och provade och självklart hittade jag inga. Jo kanske ett par från Nilson. Är det bara jag som tycker att kvaliteten på skor är usel nuförtiden? Iaf för vad de kostar. Det är sällan en 700-1300 kr sko är värd priset. Självklart så finns det bra kvalitetskor men de kostar ju en förmögenhet. Jag har tyvärr inte råd att köpa 3500 kr skor. Likförbannat så spenderade jag ändå lite väl mycket idag. Men det mesta gick åt friskis kortet. Och det är det absolut värt.
Jag siktar på beach 2008!
Sen om jag kommer och
ligga på en strand
återstår och se.
Bye

Inga kommentarer: