lördag 8 december 2007

Idolfinalen

Efter min lilla organisation i garderoben åkte jag till Kista. Jag passade på att åka dit istället för till stan eftersom vädret envisas med regn hela tiden. Det var ok, inte alls så mycket folk som jag trodde. Men jag uthärdade bara i 2 1/2h, det blev för varmt, kista galleria verkar inte tro på luftkonditionering . Eller så har de isolerat för mycket med risk för kyla utifrån. Hursom, jag kom hem lagom till idolfinalen. Förra veckan hejade jag på Amanda men nu tycker jag faktiskt att rätt person vann. Jag lyssnade nämligen (observera, lyssna inte tittade) på finallåten när både Marie och Amanda sjöng och konstaterade att jag skulle få krupp om jag skulle bli tvungen och lyssna på Amandas version i radio framöver. Sorry men hon kan helt enkelt inte sjunga ballader. Iaf inte den balladen. Ibland lät det så illa att jag var tvungen och lämna rummet där tv:n står.
Men om man tittar på Idols tidigare säsonger
så har det ju ändå gått bättre för tvåan.
Jag fick för mig att möblera om hemma och nu ligger det saker överallt,
det är nog bäst att ta tag i det nu så har jag mindre imorn.
Bye

Inga kommentarer: