söndag 16 december 2007

Helgen över

Så var helgen över, och jag har inte gjort någonting förutom jobbat. Jag var på väg ut till nattvimlet igår men insåg sen att jag egentligen var för trött, pank och allmänt för seg för att ha riktigt roligt. Imorse var jag tacksam att jag inte hade kommit hem med 3.50 bussen utan istället sussat djupt i min säng redan vid 22. Jag jobbar imorn och även på tisd. Det blir helt enkelt för mycket och jag måste väl inse att jag inte kan gå ut och festa när jag jobbar helger. Tyvärr.
Fortfarande inga julklappar och jag måste nog bege mig ut till stan på fredag och jaga, dels för att lönen kommer och del för att jag jobbar på torsd. Jag ska försöka undvika åka in på lörd. Jag kan bara tänka mig hur hysteriskt det kommer vara. Ush. Jag har fortfarande ingen julkänsla men det ska bli riktigt mysig och få tillbringa en stund med familjen och äta gott och bara umgås.
På återseende!
Bye

Inga kommentarer: