fredag 30 november 2007

På jobbet

Jag är på jobbet just nu och har lite tråkigt, så jag tänkte vara lite busig och passa på att blogga lite. Idag är det fredag, eftersom jag gick upp tio i fem så blir det myskväll med idol och något gott att äta. Men imorn blir det party, jag ska träffa mina gamla arbetskamrater som ska ha julbord på blue moon. Jag ska dit efter middagen och parta loss med de. Det ska bli kul. Bland annat ska jag träffa min kompis som har blivit kattägare, som jag förövrigt aldrig hälsade på i onsdags. Det första jag tänkte på när jag vaknade imorse var "vidrigt" de här tidiga mornar tär verkligen på mig, men det är klart det är rätt så skönt och få vara hemma vid femtiden istället för nio. Jag ser verkligen fram emot imorn kväll, men tyvärr så jobbar jag hela helgen så jag får ta det någorlunda lungt, iaf så jag ser representabel ut på söndag.
Det är inte särskilt trevligt och lukta sprit och vara bakis på jobbet. Trött får man vara men inte bakfull. Jag ska nog hyra lite film ikväll också.
Nice
Bye

Inga kommentarer: