torsdag 22 november 2007

Härligt


Det är så härligt och få vara ledig, jag har varit på vasa idag och sen hyrde jag tre filmer. Blades of glory, Mullholland drive och Requiem for a dream.
De två sista har jag sett tidigare. Eftersom jag har haft en mini David Lynch tittande så tänkte jag att det var dags att se min favorit film av honom. Och requiem vill jag se för Jared (han är bara för snygg), och för att jag minns att den var riktigt bra. Bra och obehaglig. Säkert den bästa antidrog filmen som gjorts. Knark är skit.
Imorgon ska jag försöka hinna med lite träning och städning. Det ser inte klokt ut här.
Jag önskar att jag var en pedant som städade frenetiskt varannan dag och blev galen så fort en strumpa låg på golvet. Men det är jag inte. Det kan ligga 20 strumpor och det bekommer inte mig det minsta.
Well well
Bye

Inga kommentarer: