torsdag 15 november 2007

Konsert

Tjoho jag ska på Kent konsert på söndag. Jag fick tag på en biljett via blocket. Jag smsade honom igår och idag kom jag förbi och hämtade den. Härligt!
500kr gick den på, det tycker jag är helt ok. Jag litar på att de ska vara värda det.
Det ska verkligen bli jättekul, det var jättelänge sen jag var på konsert.
Idag har jag tränat och sen varit värd på Wasa.
Ska försöka hinna med lite träning imorgon innan jobbet. Jag börjar sent så det ska nog gå, om inte sängen är för skön, vilket den nästan alltid är. Jag vill verkligen komma igång med träningen. Man mår ju så mycket bättre.
Apropå ingenting: Keane är rätt sköna och lyssna på, lite laid back musik.
Åh vad jag ser fram emot söndag. Och lördag, då är det fest med jobbet. Buffee och en massa sprit. Men jag planerar och ta det väldigt lugnt eftersom jag jobbar dagen efter och blir tvungen och ta 7.19 tåget. Ush.
Bye

Inga kommentarer: