tisdag 27 november 2007

Golden no more

Jag pratade med min kompis idag, hon som jag alltid går till golden med och vi var överens, golden no more. Vi ska testa andra ställen, det var trevligt så länge det varade men nu e det slut på förnedringen. Plus att nu blir det kallare och risken att man blir sjuk är ganska stor. Jag såg precis "tjuren från bronx" jävlar vad bra. Att jag har missat den är ju riktigt genant. Jag som är filmfantast! Älskar alla Martin Scorseses filmer. Och så har jag missat den här klassikern. Inte konstigt att Robert de Niro fick en oscar för sin roll. Oscars juryn har iofs alltid varit positiva till viktökning eller minskning till en roll och i den här filmen blir Robert en riktig tjockis. 20 kg gick han upp. Och då snackar vi inte muskler, utan riktigt gäddhäng och plufsiga kinder.
Så kommer jag väl se ut snart om jag inte slutar med chokladen, men det är så svårt. Jag är beroende av choklad. Det är illa, mina tänder tar ju stryk också.
På onsdag ska jag hälsa på min kompis som har fått hem sin Lucas, en birmakattunge på 12 veckor. Jag såg honom sist när han var 9 veckor och då såg han ut såhär.




Jag vet det är en dålig bild, men på onsdag kommer jag lägga upp en bättre bild.
Imorgon har jag sovmorgon, därför kan jag sitta och blogga halv tre på natten.
Bye

Inga kommentarer: