tisdag 20 november 2007

Lite fel

Det blev visst lite fel. Kent inledde inte med Berlin såklart, det var "vy från ett luftslott" som en kommentar påminde mig om. Det ska påpekas att jag absolut inte är en recensent utan jag skrev om konserten hur jag såg på den och hur känslan var. Endast mina personliga åsikter, nothing more nothing less men läser man recensionerna så står det i överlag att de kunde ha haft med lite mer känsla. Men men alla har rätt till sin åsikt, det här var bara min.
Imorgon börjar jag tolv, det ska bli så skönt och få sova ut.
När jag kom till jobbet upptäckte jag att min mobil var borta. Jag var helt säker på att jag hade haft med mig den. Men när jag kom hem låg den såklart på sängen. Jag tror att det är dags att jag tar en dag då jag bara ligger hemma och återhämtar mig. Det har varit alldeles för lite sömn på sista tiden.
Bye

Inga kommentarer: