torsdag 8 november 2007

Keyshia Cole

Jag kan varmt rekommendera Keyshia Coles nya skiva Just like you. Skön rnb och ballader. Tänk Mary J Blige när hon är som bäst. Skön röst och bra melodier. Faktiskt en skiva som växer, bäst är spåret Didn´t I tell you.
Äntligen är jag ledig, efter att ha jobbat sju dagar i rad ska jag få vila. Egentligen skulle jag ha varit ledig lör och sön också men de behövde personal, jag behöver pengar så jag tackade ja. Jag är ändå ledig imorgon och måndag. Imorgon ska jag ägna mig åt att storstäda och tvätta. Det ser hemskt ut hos mig, pundarkvart. En riktig pundarkvart. Ush stackar Bonita. Enda platsen hon kan vara på är soffan och sängen. Det är saker överallt.
Jag måste bli bättre på att städa. Ibland önskar jag att jag hade sambo, då skulle det vara lättare och ha städat. För då är man ju två om det. Jag fattar bara inte hur jag kan stöka till det så mycket.
Bye

Inga kommentarer: