tisdag 8 januari 2008

Återställd

Sömnen är nu återställd, jag överlevde arbetsdagen i lördags, kom hem runt åtta och slocknade på kudden 20.45. Så i söndags var jag betydligt gladare och piggare på jobbet.
Igår när jag låg som bäst på soffan för en paus i städningen ringer mobilen, det var från jobbet och de ville att jag skulle komma in tidigare. Jag skulle ha börjat 16.30 istället stämplade jag in 14.10. Men idag är jag äntligen ledig. Jag ska strax åka in till stan och kolla synen.
Jag misstänker att synen har försämrats avsevärt. Tyvärr.
Men sen å andra sidan så har jag haft samma glasögon sen 2004 el 2005.
Ush det kommer bli dyrt.
Jag tror jag lider av en svag mörkerdepression. Inte så att jag är jättedeppig men jag har ingen ork, och det mesta känns ganska tråkigt nu.
När snön och kylan kom blev jag glad, men den försvann lika fort som den kom.
Och allt blev trist igen.
Bye

Inga kommentarer: