lördag 12 januari 2008

Lördag

Underbara Lördag! Jag slocknade strax före eller efter 20 igår (kommer inte ihåg). Så imorse ca 8.30 var jag utvilad och det var bara att gå upp.
Jag har plockat undan, dammsugit lite och sorterat min hög med skivor. Det ser fortfarande lite stökigt ut men sen å andra sidan så har jag aldrig varit den pedantiska typen.
Jag ska strax bege mig till Mio. Jag måste göra ngt åt den hemska belysningen jag har i mitt hem, det håller inte längre! Jag har en taklampa och that´s it. Min provisoriska golvlampa som egentligen ska ha en skärm är mest i vägen, både i utrymme och funktion. Inte konstigt att jag blir så trött i ögonen.
Egentligen var det meningen att jag skulle köpa en datorbord men efter att ha plockat undan lite ser det inte så farligt ut.
Så,, golvlampa och kanske en ny stol.


Den här var inte dum.
Bye

Inga kommentarer: