torsdag 3 januari 2008

Summering

Nu när jag börjar känna mig som en människa igen tänkte jag att det var dags för en summering 2007.
Så vad har jag lyckats med?
Jobbmässigt
Jag sa upp mig från jobb 1,
fick jobb 2 där jag sen inte fortsatte,
arbetslös längre än väntat (2mån)
och fick sen jobb 3 där jag är nu.
Man kan säga att jag är tillbaka där jag började men bättre.
Träningen
Jag började effektivt redan slutet av 2006,
höll igång fram till apr 2007,
blev lat och la ner allt vad rörelse hette i princip
och fick 10kg på köpet.
Resor
Utrikes blev det "bara" London 1v.
Vilket var bra för min besatthet utav staden
och viljan att flytta dit dämpades.
Det blev en tur till Göteborg också men
det räknas knappt, för det var i jobbsyfte, 1 dygn.

Ja, så kan man summera 2007. Ett ganska bra år i överlag, inget dramatisk och inget jättespännande heller.
Just det! Fortfarande rökfri. Hela 2007 passerade och inte ett endaste bloss röktes det.
Inte ens på nyår då det var massor som rökte cigarr. Annars brukar jag inte ge några nyårslöften men däremot ska jag försöka hålla igång min träning och fortsätta vara rökfri 2008.
Det senare blir nog lättare.
Ja just det, 2007 var det året då jag började blogga, (trodde aldrig jag skulle börja) det hela var egentligen ett test, men det känns bra och nu jag är inne på mitt 60:e inlägg el något sånt.
Där ser man, ett inte helt så händelselöst och i överlag ett bra år.
God fortsättning,
Bye

Inga kommentarer: