söndag 27 januari 2008

Fasching

Aj aj aj mina fötter! I ett försök att känna mig lite uppklädd igår satte jag på mina gröna högklackade boots. Jag kom aldrig iväg till förfesten utan bestämde mig istället för att möta upp de andra i stan. Jag fick för mig att de som inte var med på förfesten skulle vara på Underbara bar. Så jag gick in där och kände inte igen en människa, vilket var synd för det verkade som ett bra ställe. Jag fick tag på en kompis som sa att de var på väg till Mosebacke. Jag gick dit och väntade på dem i säkert 20 min, varpå kön avancerade kanske en halv meter. Sen kom dem och då skulle vi till Fasching istället. Till slut kom vi fram och kön räckte ner till Burger King, då hade jag tappat sugen. Jag frös och kände att jag bara ville hem. Men av ngn anledning stannade jag kvar och rätt var det var så stod vi inne och dansade till underbar soul hela natten. Jag hade jättekul, men nästa gång ska jag ha på mina Nike.
Bye

Inga kommentarer: