söndag 18 maj 2008

Vift

Puh, vad jag känner mig sliten. Jag var på vift igår. Det började på Carmen, fortsatte till Kvarnen och avslutade på Patricia. Tills de stängde! Det har jag inte gjort på flera år. Jag trodde nästan att de dagar var förbi. Så det blev taxi och jag kom hem runt halv sex på morgonen. Jag vaknade först nio i morse med en dunkande huvudvärk, gick upp, drack vatten och tog en treo. Gick och lade mig igen och vaknade inte förrän strax efter två. Nu sitter jag här framför datorn och det känns som om jag har tre hjärnceller kvar. Jag borde gå och träna, eller promenera, men som jag känner mig själv vet jag att det blir en hel dag av soffliggande. Men det är ju inte helt fel heller. Jag kan faktiskt rättfärdiga det med att jag har en tuff vecka framför mig. Plus att jag kan gå och träna imorgon istället. Det jag däremot måste göra, är att handla lite mat.
Bye

Inga kommentarer: