tisdag 27 maj 2008

Hårdträning

Åh vad skönt, jag var och tränade idag. Tog med mamma på ett medelpass på friskis. Det var kul. Sällan jag tränar med någon annan, skönt med lite sällskap för en gångs skull. Jag känner mig riktigt stolt med tanke på att jag gick kvart i fem imorse. Imorgon har jag en kort dag, 8-14. Precis lagom. Jag har kommit in i en ganska onyttig period så det blir hårdträning för mig. På torsdag och på söndag ska jag ta mig iväg också. Ush jag jobbar helgen, och jag är ganska säker på att det kommer bli hur mycket som helst att göra. Men på torsdag är jag ledig. Och även tisdag nästa vecka.
Jag har bestämt mig för att ta en resa på min semester. Hoppas jag får med mig någon. I värsta fall åker jag själv. Men det är klart, att ligga ensam på playan med en bok och en heineken är inte helt fel. Japp så får det bli. Men jag hoppas ändå att jag får med mig någon.
Bye

Inga kommentarer: