söndag 4 maj 2008

Toppenhelg

Jag har haft en toppenhelg. Den började med en öl på söder i fredags. Medan de andra satsade på fredagsfylla höll jag mig till en kilkenny och sen en cola light. Det var trevligt, och jag var hemma före två. I lördags blev jag väckt av min mamma strax före tolv, tvättade och slappade i stort sett hela dagen. På kvällen åkte jag hem till B;a för utgång. Tyvärr så var hon inte så jättepigg efter fredagkvällen så det blev en bellini-tini på allmänna galleriet och en cola på lokal. Men det var trevligt. Skönt och få komma ut lite. Jag insåg att jag måste börja komma ut oftare. Träffa människor, mingla, dansa. Det handlar egentligen inte om att gå ut och dricka, jag kan lätt nöja mig med en eller två drinkar och resten cola eller sprite. Det är just känslan och få vara bland folk, lyssnandes till bra musik.
Idag tog jag mig till Sickla och fick äntligen hem min fina tv bänk med hjälp av föräldrarna. Den är riktigt snygg och nu är jag i akut behov av en ny datorbord. Brevid den fina tv-bänken ser den ännu sunkigare ut.
Sen följde jag med föräldrarna för middag. Efter satt jag och mamma och njöt på balkongen av kvällsolen. Och nu är jag hemma. Jag har precis lagt upp en annons på blocket där jag skänker min gamla tv-bänk.
Hoppas någon nappar.
Bye

Inga kommentarer: