fredag 9 maj 2008

Kök klart.

Nu är mitt kök klart! Och det blev så fint. Jag är supernöjd. Det blev en ljusgrå fog så det blev inte alls för mörkt. Att jag inte tog tag i det här tidigare. Jag jobbar hela helgen så det blir nog en ganska lugn helg, men jag är jättesugen på att gå ut imorgon. Dansa och mingla lite.
Jag har plöjt igenom två chicklit böcker och det var en för mycket.
Exhäxorna av Jane Moore och Där regnbågen slutar av Cecilia Ahern. Den sistnämnda var bara för mycket. Så utdragen och seg. Hela boken som är på 432 sidor är skriven i brevform. Mail och brev som karaktärerna skriver till varandra genom åren. Nej, min hjärna blev alldeles matt så nu har jag börjat med Offer utan namn av Patricia Cornwell istället.
Men det är kul att jag har kommit igång med min läsning och hållt kvar det.
Nu är dags och sussa, ska upp med halv åtta tåget imorgon. Urk!
Och det ska tydligen bli 25 grader varmt hela helgen.
Jättekul, verkligen.
Men jag stortrivs på jobbet.
Bye!

Inga kommentarer: