onsdag 7 maj 2008

Mitt kök

Igår var hantverkarna här och kaklade mitt kök, tyvärr fattades det några bitar så de kunde inte avsluta det. Men när jag ser det halvfärdiga resultatet börjar jag undra om det inte är för mörkt. Skiffern alltså. Men jag funderar på att åka till Ikea idag och köpa nya knoppar för köksluckorna. Jag tror det är det som ser konstigt ut, knopparna och skiffern går inte ihop. Visserligen så har de inte fogat än och eftersom de ska använda ljusgrå fog blir det automatiskt lite ljusare. Men ändå, det är ju inte så att jag kan säga till de; nä vet ni vad, rev ner allt och gör om. Kan kan jag väl men det är inte aktuellt. Men det är klart det kan vara ovant också. När min fondvägg målades tyckte jag också att det blev för mörkt.

*********************************

Ush jag fick ett infall igår och köpte naturgodis Och vanligt godis. En del av godiset blev min middag igår innan jag däckade på soffan och nu sitter jag här och tömmer påsen sakta men säkert.
Jag måste börja träna igen.
Rätt vad det är så kommer min våg visa +10 igen.
Och när det gör det kommer det inte bero på muskler.
Been there done that, för att låta som en kliché.
Jag funderar på att försiktigt komma igång med träningen nästa vecka. Tyvärr så är stygnen kvar, ( att de aldrig försvinner!).
Nu ska jag göra mig iordning.
Bye

Inga kommentarer: