måndag 12 maj 2008

Quality time

Just nu har jag har quality time lyssnandes på grym salsa och imorgon får jag äntligen sova ut. Imorgon ska jag vakna av mig själv, utan att behöva snoosa femtioelva gånger på morgonen. Sen ska jag ta mig till friskis och våga mig på ett medelpass. Det har gått snart två månader som jag inte tränat. Jag misstänker att min kondition inte är den bästa, milt sagt. Men fy vad jag påverkas av att inte träna. Jag är konstant trött och har tillochmed känt mig nedstämd utan anledning vissa dagar. Det ska bli skönt och bli sig själv igen. Stygnen är i princip borta och jag tror att i slutet av sommaren kommer det bara synas ett vitt streck under bikinlinjen. I slutet av veckan får jag truckkort via jobbet. Jag ska gå en truckutbildning under två dagar och därefter är det fritt fram att sätta mig på trucken och ta bort pallar från gångarna.
Nästa vecka blir tuff. Kväll måndag och tisdag, morgon pass onsdag, torsdag och fredag. Så mycket för löningsfredag. Jag lär ju däcka på soffan strax före 20.
På söndag ska försöka gå på lägenhetsvisningar. Jag är jättesugen på att flytta. Inte för att jag vantrivs i min nuvarande lägenhet, verkligen inte men efter snart 5 år vill jag ha miljöombyte. Framför allt vill jag bo större.
Jisses vilken skrivdiarré jag fick.
Nä nu är det dags att sussa.
Bye

Inga kommentarer: