onsdag 16 december 2015

Röstlös

Fortfarande röstlös. Jag kan iofs prata lite men jag låter hemsk. Jag var hos läkaren imorse och det finns inget att göra, bara härda ut och dricka kallt. Jag fick hostmedicin utskrivet som jag kan ta på kvällen då hostan har kommit.
Inatt/imorse vaknade jag av en rethosta.
Jag har fortsatt med prisändringar och byte av etiketter på jobbet. Det har faktiskt varit ganska kul. Skönt med lite variation.

Jag ska nog köpa en julgran på fredag så det blir lite julstämning här hemma. Min amaryllis som jag köpte har blommat ut iaf. Men julkänslan är lika med noll, tyvärr.
Det kanske kommer. Ska nog ta och baka lite lussebullar på lördag.
Och mysa med Bonita. Kanske åker jag till mina föräldrar också på lite fika.

Jag skulle ha träffat E på fredag men eftersom min röst fortfarande inte är bra så sköt vi upp det.

Jag börjar bli rastlös också, har inte kunnat tränat på hela veckan. Jag funderar på att ställa mig på löpbandet på fredag och ta en powerwalk. Och promenera i helgen, passa på att ta lite frisk luft.


Bye

Inga kommentarer: