tisdag 22 december 2015

Ledig

Idag var jag ledig, hade en heldag med mammsen. Mycket trevligt. Vi var först i Sickla och sen i Nacka Forum. Nu är alla julklappar handlade förutom till just mammsen. Jag ska åka till stan imorgon efter jobbet tänkte jag.
Fortfarande hes och det blev inte bättre av att jag pratat med mamma hela dagen och dessutom pratade med min fina vän E i telefon i över en timme nu på kvällen. Imorgon ska jag försöka prata så lite som möjligt på jobbet.

Det börjar krypa i kroppen på mig nu när jag inte har tränat på snart två veckor. På måndag ska jag gymma tänkte jag. Vill verkligen gå ut och springa men det är nog inte en så bra idé med tanke på halsen.
Jag vill känna flåset och endorfinerna man känner efter ca 4km och hur allt bara blir så klart i hjärnan.
Och man känner glädje.
Trodde aldrig att jag skulle känna så med löpning. 35 år gammal och jag har äntligen kommit dit.
Jag har anmält mig till en löpargrupp som börjar i mars. Hoppas verkligen jag får ihop det med mitt jobbschema.

Nej nu ska jag sussa. Upp och jobba imorgon innan 4dagars ledighet kan börja.

Bye

Inga kommentarer: