måndag 21 december 2015

Julkänsla

Snart är det julafton. Tyvärr har jag inte så mycket julkänsla trots julgran och tomtar i lägenheten. Jag har 4 dagars ledighet att se fram emot. Det kommer kännas jättekonstigt. Sen jobbar jag 3 dagar och är ledig 4 dagar igen.
Undra vad jag ska hitta på?
Träffa lite vänner kanske?
Vågar inte träna än då min hals inte är helt hundra. Är fortfarande väldigt hes tyvärr.
Imorgon är jag ledig och ska tvätta 7-10.30. Kl 13 ska jag hämta mamma på jobbet och vi ska julhandla och umgås. Ska försöka ta mig ut på en promenad däremellan.

Igår var det inventering på jobbet. Jag jobbade 11h och var helt slut när jag kom hem. Men det är bra betalt eftersom vi jobbade på en söndag. En gång om året inventerar vi, det här var första gången för min del. Jag var såpass ny förra året så jag slapp det.

Bye

Inga kommentarer: