måndag 28 december 2015

Julen

Julen var supermysig, jag åkte hem till mina föräldrar ganska tidigt, tillsammans åkte vi till min faster runt 16.30. Där öppnade vi paket och åt mat. Umgicks till ca 21.30 då mina föräldrar skjutsade hem mig. Dagen efter träffade jag E, vi gick ut och partade och blev fulla. Jag blev jättebakis på lördagen och låg hemma hela dagen och kvällen helt förstörd. Det var den lördagen. På söndag var jag bara hemma och slappade, fortfarande lite seg efter fredagens festande. Att man aldrig lär sig!
Idag var det back to work. Men det var ganska lugnt, passade på att träna innan jobbet. Gick okej. Man har blivit ganska svag. Imorgon tänkte jag testa och jogga lite på löpbandet under lunchen.
Det var ett tag sedan nu. 
Sant är 2015 förbi. 
Fort det går, men det har varit ett bra år tycker jag. 

Bye

Inga kommentarer: