torsdag 30 juli 2015

Regn

Regn regn regn, den här "sommaren" kan vara den sämsta vädermässigt på väldigt länge. Det har regnat i princip varje dag. Antingen regnar det på förmiddagen och så är det lite sol på kvällen eller sol på förmiddagen och regn på kvällen. Oftast har det varit det förstnämnda.

Känner mig lite bitter över att det inte blir någon utlandsresa som det var tänkt från början.
Jag och B hade tänkt att åka till Grekland men sen fick inte hon ta ut någon riktig semester så vi fick strunta i det.

Det är då man saknar och ha pojkvän. Någon att resa bort med. Jag skulle iofs kunna åka själv men jag tror inte det bli så roligt.

Nånstans har jag lite hopp om att det vänder och att värmen dyker upp lagom tills jag går på semester.
Man vet ju aldrig. Men förmodligen kommer det fortsätta som det har varit nu, regn regn och lite sol på kvällen. Mellan 15-17 grader.

Hursomhelst så kommer det bli underbart och få bara vara i hela tre veckor. Jag har ju inte haft en riktig semester sedan Januari 2013.
När jag var mellan jobb var jag iofs lite ledig men det är inte riktigt samma sak.

Planen är iallafall att spela mycket golf.
Om det inte spöregnar för då spelar inte jag, då blir det seriemaraton hemma.

Bye




Inga kommentarer: