onsdag 22 juli 2015

Trött

Jobb jobb och mera jobb. Men sen är det semester i tre härliga veckor.
Det börjar kännas i kroppen nu att man börjar bli trött.
Har kört nonstop sedan jag började i mitten på december.
Men jag trivs jättebra och det känns fortfarande roligt.

Hade helg söndag och måndag och i måndags blev det golf med pappa. Vi spelade på Vibynäs GK.
En av mina favoriter faktiskt.
Nu till helgen blir det ingen golf. På lördag jobbar jag och på söndag ska jag äta brunch med E och H.

Nästa vecka blir det 6-dagars vecka igen. Jag jobbar extra på lördagen mot att jag fick vara ledig på måndagen därpå. Och eftersom jag är ledig på tisdag blir det 3 dagars ledighet.

Då blir det golf.

Idag hann jag med träning på jobbet.
Vi får ta ut 30min två ggr i veckan under lunchen, jag hinner precis träna, duscha och äta.
Ska försöka hinna träna på fredag också.

Skriver mer någon annan dag.

Bye



Inga kommentarer: