tisdag 7 juli 2015

Kanonrunda

I söndags spelade jag på Kyssinge med pappa. Det blev en kanonrunda för min del och årets första sänkning. Det bästa med att man har ett ganska högt hop är att man sänker sig så mycket. Jag gjorde 38 poäng och sänkte mig 0.8.

Jobbade ett 6-dagars pass så golfrundan behövdes. Igår var det jobb igen men idag är jag ledig.
Min vän A skulle komma över men avbokade igår. Så idag har jag en bara vara dag. Hade gärna åkt iväg på lite fönstershopping men jag har lånat ut bilen till min pappa så det blir hemmamys istället.

Ladda batterierna lite.

Imorgon är det back to work, men helgen som kommer är jag ledig hela helgen. Sen blir det ett 6-dagars pass igen.

Fördelen med att ta sen semester är att man har något att se fram emot. Det kommer kännas konstigt att bara få vara i tre veckor.

Jag har inte haft en riktig semester sen januari 2013. Det är kanske därför man börjar bli lite trött. Att jag har rasat i vikt påverkar nog också en del.
Nu är man smal igen och jag börjar misstänka starkt att p-pillerna påverkat mer än vad jag trott från början.
Jag valde att ta en paus från dem i april efter att ha fått konstaterat att endometriosen dragit sig tillbaka. Känns onödigt med hormoner så länge endometriosen är under kontroll.

Kommer den tillbaka blir det p-piller igen. Tills dess får kroppen vila.

Bye

Inga kommentarer: