onsdag 5 augusti 2015

Tre dagar

Tre dagar var jag ledig och det kändes som en vecka. Underbart!
I söndags spelade jag golf, i måndags var jag ute och sprang, tvättade och åkte sen till Gröna Lund och såg Lenny Kravitz, drack några öl och hade det trevligt.  Igår spelade jag golf och idag var det back to work. Det är tre jobbdagar till sen är det semester i hela 3 veckor. Det kommer kännas jättekonstigt och bara vara. 
Tyvärr är ingen resa inbokad för min vän B fick ingen semester. 
Men det blir nog bra ändå.

Idag passade jag på att träna på jobbet. Det blir ett pass till på gymmet sen blir det semester där med. Har inga planer på att åka till jobbet under semestern för att träna. Så ambitiös tänker jag inte vara. Förhoppningsvis blir det några springrundor. 

I måndags när jag sprang gjorde jag rekord. Jag sprang nästan 7km och visst det var jobbigt men definitivt inte så jobbigt som jag trodde att det skulle bli. 
Nästa gång ska jag försöka springa 8km.
Midnattsloppet är 10km. Det kanske inte är helt omöjligt att jag springer hela vägen. 

Jag har sagt att jag är nöjd om jag springer 7km utan stopp iallafall så får vi se hur det blir.

Bye


Inga kommentarer: