torsdag 15 augusti 2013

Flickrum

Har spenderat min första natt i mitt flickrum. Nu är allt magasinerat och smågrejer tog jag med mig till föräldrarna. Och Bonita. Hon fick följa med för plötsligt ville inte S ha någonting med varken mig eller Bonita att göra.

Det hela är fruktansvärt tråkigt men jag har vetat ett tag att det inte var vi längre.
Ibland blir det så med par som gör en IVF resa. Och inte bara en heller. Fyra blev det sammanlagt.
Alla med minus som resultat.

Just nu känns det skönt att få landa i något bekant.
Jag har precis påbörjat min semester. och har exakt 9 dagar kvar. På lördag ska jag hoppa in och jobba mellan 11-17.
Jag kommer ta bilen då, oftast är det ingen trafik på helgerna och då tar det max 40 min.

Annars har jag inga planer förutom att bara vara. Läsa, promenera, träffa lite vänner kanske.

Bye

Inga kommentarer: