tisdag 20 augusti 2013

Nattugglar

Jag nattugglar och har precis gjort en Kent lista på Spotify som jag nu lyssnar på.
Är det något band jag fullkomligt fjortis älskar så är det Kent.

De ska tydligen spela på den officiella öppningen av Tele2 arenan, ihop med Winnerbäck och Robyn.
Man blir ju lite sugen på att gå. Frågan är om jag hinner. Jag och pappa har en golftävling som vi ska spela och vi går ut 13.30
Konserten börjar 18.00
Det blir tajt. Nästintill omöjligt.

Jag får fundera på det några dagar.

Annars är det ok. Idag var jag och mamma och hämta det sista som blev kvar i huset.
Sen åkte vi till barkarby och fördrev tiden för att slippa köerna .
Är det något som stressar mig så är det bilköer. Det är vidrigt! Man sitter i en bil och växlar, från ettan till tvåan, tillbaka till ettan och stannar. Lägger i ettans växel igen och rullar 2,5 meter för att sen stanna igen.

Igår var jag och min gamla vän C på bio. Vi såg Elysium. Den var ganska bra, ett framtidsaction med ett fint budskap. Blev dock lite besviken på Jodie Fosters prestation. Matt Damon var som vanligt utmärkt.
Man går alldeles för sällan på bio. Eller man gjorde det iallafall. Nu bor man lite mer centralt och kan i princip promenera till bion.

Dags och sussa.

Bye

Inga kommentarer: