tisdag 30 juli 2013

Juli

Snart har Juli gått och sommaren är rätt vad det är förbi.
Jag håller på att packa och ska sen magasinera allt på selfstore. Sen blir det flytt till mitt flickrum några månader tills jag hittat en lgh som är värd att köpa.
Imorgon är jag ledig och då ska allt göras. Lämna in bilen på service, besöka Selftstore, gå på begravning, titta på lgh och sen hem och fortsätta packa.
Målet är att ha allt klart när jag går på semester om 1 1/2 vecka.
Under semestern ska jag ägna mig åt golf.
Om det inte regnar vill säga.
Är det något jag inte gör frivilligt så är det att spela golf i regn.

Situationen känns bisarr och jag har nog inte fattat att jag faktiskt ska lämna mitt hem som har varit mitt i 4 år.
Men vad är det de säger; Your home is where your heart is.

Det känns tacksamt att man alltid har sina föräldrar.

Bye

Inga kommentarer: