fredag 14 mars 2008

Rethosta

I ett försök att vara hurtig tog jag mig ut på en joggingrunda. Nu minns jag plötsligt varför jag inte gör det. Här sitter jag med en rethosta som heter duga. Jag tror jag måste vidga mina bihålor innan jag försöker mig på det igen. Det blev stopp i näsan och det enda syret jag fick var genom munnen. Och det är ju trevligt när det inte direkt är 25 grader varmt ute. Jag har ingen aning om hur många grader det är men fuktigt är det iallafall.
Igår hade jag en underbar dag. Jag träffade söta J;a som jag har inte träffat på hela året. Vi hade en heldag med shopping och en god middag på Jesses. Sen åkte jag hem till B;a och hade lite tjejsnack.
Det var en riktig bra dag, förutom att jag nu är betydligt fattigare. Men jag har två par skor och en ny jacka, plus att jag har klippt mig.
Och, min nokia 5610 är hemma igen. Tyvärr så är jag inte 100% nöjd med den. Det är navigeringsknapparna jag stör mig på. De känns plastiga och kameran är inget att ha. Alldeles för seg, och inte så värst skarpa bilder.
Bye

Inga kommentarer: