lördag 15 mars 2008

Lugn lördag

Jag har en lugn lördag framför datorn med The Libertines i högtalarna. Och wasabinötter som jag äter var tredje sekund. Hmm wasabinötter...
Jag har varit folklig och tittat på schlagern. Jag missade de 20 första minuterna, och även om jag visste att Perrelli skulle vinna så var jag tvungen att sitta kvar i soffan och se hela spektaklet. När Björn Gustavsson gjorde sitt dansnummer log jag, t.o.m skrattade. Och Luuk var briljant. Och ja, rätt låt och artist vann.
Jag har en svag föraning om att jag om några månader kommer stå med en caprinushka och sjunga till Hero.
Åh nej, mina wasabis är slut! Varför köpte jag inte fler?
Imorn är det jobb igen.
Idag var det relativt lugnt.
Och på måndag börjar jag 6.45.
Jag kommer vara ganska så trött
på tisdag när jag är ledig.
Nu ska jag surfa vidare.
Bye

Inga kommentarer: