söndag 2 mars 2008

Mitt 100:e inlägg

Nu börjar jag känna mig som en människa igen. Jag har haft en lite hektisk vecka, med alldeles för lite träning. I fredags var det jobb och sen raka vägen till Birka. Puh, kryssningen tog musten ur mig. Det var länge sen jag mådde så dåligt dagen efter. Hela lördag förmiddag var en oas av kallsvettningar och spring mellan sängen och wc stolen.
Men man får skylla sig själv när man dricker åttor som treor och knappt sovit natten innan.
Men det var kul, en märklig kväll i en vodkadimma.
Och min kamera försvann. Eller försvann och försvann, det var nog snarare att jag lämnade ifrån mig den och någon passade på.
Vilket är riktigt synd för jag hade velat se alla bilder från kvällen.
Jag hade kanske t.o.m lagt upp några här i mitt 100:e inlägg.
Men men..
Bye

Inga kommentarer: