tisdag 18 mars 2008

Lazy tisdag

Ahh, jag har en lazy tisdag som ska spenderas i hemmets lugna vrå. Jag är ledig idag, och ska bara ta det lugnt. Tvätta, städa och titta på dålig tv. Senare på kvällen ska jag bege mig till friskis och ta ett medelpass tror jag. Jag blev väckt av min söta mamma runt tio. Hon ringde och vi pratade säkert en timme. Det har varit en bra helg. Jag har jobbat och bara tagit det lugnt. Så igår när det var dags att ta 5.29 tåget kände jag mig ovanligt pigg. Och hela dagen flöt på. Jag var inte alls lika trött som jag brukar vara. Allt tack vare att jag gick i säng runt 22 i söndags. Det är väl det jag måste göra när jag har mina morgonpass. Som imorgon. Men i helgen är jag ledig. Då är det påsk också. Tyvärr finns det inte mycket kvar på kontot så jag tvivlar på att det blir något storstilat.
I veckan ska jag försöka plöja igenom mig Vit Jazz av James Ellroy. Jag har läst hälften och jag är fortfarande inte exalterad över den. Och som vanligt kan jag inte bara lämna ifrån mig en bok och ta en ny.
Bye

Inga kommentarer: