torsdag 27 mars 2008

Nyhet

Igår fick jag en fantastisk nyhet. Jag blev så glad att jag gick omkring och log i säkert 15 min. Jag hade sökt en tjänst på mitt jobb. Och igår fick jag beskedet att jag fick den. När chefen ringde mig var jag helt säker på att det skulle komma ett nej. Istället säger han "tjänsten är din om du vill ha den". Strax därefter fick jag ett samtal från jobbet, det visade sig att det var kris, så jag fick hoppa in och jobba kvällspasset. Vilket var helt ok. Jag hade ändå inte något bättre för mig. Visserligen hade jag tänkt och träna. Så för säkerhetsskull tog jag med mig ryggsäcken, och konstigt nog lyckades jag ta mig till wasa efter jobbet. Det blev 15 min snabb promenad. 20 min styrka och 10 min cross training. Jag var ganska stolt efteråt.
Idag vaknade jag med tryckande huvudvärk på höger sida om huvudet. Men efter lite frukost börjar den nu släppa.
Jag ska strax bege mig till jobbet för ett möte, sen blir det fika med K;o.
Bye

Lyssnar på; Anthea- Deeper

Inga kommentarer: