torsdag 4 oktober 2007

Trött

Det blev ingen träning idag, istället blev det en 5 timmars golfrunda på Wermdö gk. Min pappa ringde igår och sa att det skulle bli fint väder idag och föreslog att vi kunde ta en runda. Så det gjorde vi med han två kompisar. Riktigt trevligt. Det var en jättefin bana, fairwayrna var lite blöta men annars var den kanon. Jag spelade inte så illa med tanke på att det var 2 månader sen sist. Men nu är jag jätte trött. Skönt och komma hem och bara mysa ikväll. Imorgon blir det nog fest. Och på lördag ska jag på två kalas. Först hos min kusins dotter Sally som fyller två och sen hos min kompis som fyller 26. Imorse ringde Manpower till mig och hade ett tips på ett jobb. Kvinnan som jag pratade med gav mig annonsnumret så jag själv kunde titta på den. Vilket jag gjorde och det var en riktigt bra tjänst, så jag sökte. Jättebra arbetstider, mån- fre 7.30- 16.30. Jag hoppas de tyckte att min ansökan var intressant. Jag börjar tröttna rejält på att gå hemma nu.
Bye

Inga kommentarer: