tisdag 2 oktober 2007

Frustrerad

Jag har precis kommit hem från träningen. Det blev 40 minuters snabbpromenad och 30 min cirkelträning. Cirkelträning är en ny grej som finns på Wasa där man går igenom i princip hela kroppen på 28 minuter. Varje övning på maskin tar 1 minut och det är 14 övningar. Och man går två varv. Kanonträning. Det går jättebra med godisförbudet, nu ska jag sluta med bröd också och börja med knäckebröd istället. Jag brukar äta knäckebröd men efter operationen av mina halsmandlar fick jag inte äta det och började med bröd istället. Jag ska försöka träna 4 ggr i veckan. Det är inte så att jag har mycket att göra på dagarna direkt. Jag är tyvärr fortfarande mellan jobb och jag börjar bli riktigt frustrerad. Om det nu är ngn som läser det här och vet att det finns en ledig tjänst som receptionist, restaurangmedarbetare, butiksbiträde så meddela i kommentarsfältet.
Nu ska jag titta på Desperate housewives.
Bye

Inga kommentarer: