söndag 28 oktober 2007

Lyckad fest

Det var en lyckad fest igår, så pass att vi aldrig gick ut. Jag träffade en fin kille, men tyvärr gjorde jag bort mig så han lär inte höra av sig. Vilket jag tycker är jättesynd. Jag skulle lägga upp bilder men min kamera har gått sönder. Linsen har låst sig och det går varken fota eller titta på bilderna. Jag ska lämna in den imorgon, tur att det finns minneskort och inte internminne för då skulle väl fotona vara förlorade. Hoppas Onoff kan fixa felet eller att jag får en ny. Ångest, varför var jag tvungen att göra bort mig, han var verkligen jättefin. Jag förstår om han inte hör av sig, men jag har verkligen bett om ursäkt flera ggr och mer kan jag inte göra. Han godkände min friendrequest på facebook iallfall. Det är ju alltid något. Ush.
Bye

Inga kommentarer: