söndag 7 oktober 2007

fylleinlägg

Egentligen är inte det här ett fylleinlägg för så full känner jag mig inte. Jag har väl så pass mycket fett i kroppen att 2 drinkar och 2 long island ice tea inte gör mig packad längre. Det blev inget golden, när vi kom dit såg vi att kön var så pass lång att vi bestämde oss för att gå tvärs över gatan och gå in på blue moon istället. Jag har haft skitkul ikväll. Jag fick till och med hångla med en ganska söt kille som var grym på dansa. Killar som kan dansa är väldigt attraktivt i mina ögon. Men han var jätteskum, han frågade inte ens vad jag hette när jag sa att jag skulle gå. "Trevligt och träffas" sa han. Well well, han hade väl tjej antagligen. Eller så ville han att det skulle stanna där. Hursomhelst så hade jag en toppen kväll och jag dansade massor. På vägen hem på bussen satt ett gäng 18-20 åringar och det slog mig att jag kommer aldrig få den åldern tillbaka. Det är ganska sorgligt egentligen, för även om jag fyllde 27 iår så är jag inte en dag över 22 i mitt sinne, eller i sättet hur jag lever för den delen heller. Jag har ingen sambo, inga barn och har verkligen inga planer på att skaffa mig det heller de närmsta åren. Så man kan väl säga att jag är 22, även om mitt ID visar 1980. My god! Jag hoppas inte jag slutar som en patetisk 40+ som tror att hon är 20 fortfarande. Kanske dags att fortplanta sig ändå! Eller kanske inte.
Bye

Inga kommentarer: