tisdag 11 augusti 2015

Semester

Nu har jag semester. Gick i lördags och är inne på min tredje dag. Det känns lite konstigt.
I lördags träffade jag E, vi åt ute och gjorde en barrunda på söder. I söndags blev det golf med i Åkersberga gk med pappa. Superfin bana men jag spelade uruselt. Det blev för varmt för min smak. 

Igår åkte jag och pappa till Arlanda och hämtade mamma som varit borta i 3 veckor. Efter en lite stund hos föräldrarna åkte jag till Farsta Centrum och passade på att hämta min tröja inför Midnattsloppet. 
Efter lite strosande och en sushi middag åkte jag hem och slappade lite. 
Sen gick jag ut och sprang. Det blev 9.74km som tog lite över en timme. Vet egentligen inte exakt hur mycket jag sprang eftersom jag hade en uppvärmning på 5min men säg att det kanske var 9km. 
Idag har jag lite ont i knäna. Men det var inte så fruktansvärt jobbigt som jag trodde det skulle vara. Idag blir det träning med E. 
Är osäker på om jag ska springa mer innan midnattsloppet. 

Nej nu ska jag ta och städa lite här hemma.

Bye


Inga kommentarer: