torsdag 30 april 2015

Sista april

Idag är det den sista april Valborg, imorgon är det röd dag så jag är ledig. Jag "firar" Valborg med att slappa och slösurfa. Imorgon ska jag äntligen få sova ut. Jag har gått upp före 7 hela veckan och det börjar kännas i kroppen. 
I onsdags var jag på sista träffen med min pt på jobbet så nu har jag fått ett träningsschema som jag ska följa två ggr i veckan. Planen är att träna före jobbet så kan man bara åka hem sen. 
Jag slutar oftast 18 el 19 och det blir lite väl sen tycker jag att träna på kvällen. 
Slipper min fina kisse bli så ensam också. 

Skulle ha träffat min fd granne imorgon men hon blev tvungen att ställa in så jag har en fri fredag framför mig. Ska försöka organisera mitt förråd. Jag har ett gäng cd i kartonger som måste flytta från vardagsrummet. 
Min fåtölj och fotpall kom i måndags, beställde dem på Mio 30/1. Det tog "bara" 4 månader. Det är ju helt galet egentligen. 

Måste försöka hinna med en springrunda också, det börjar närma sig till vårruset och jag har fortfarande inte sprungit 5km. 

Nej nu ska jag slösurfa vidare.

Bye

Inga kommentarer: