torsdag 2 april 2015

April

Idag är det den 2 april och mitt påsklov har börjat. Jag har 4 dagars ledighet och det ska bli jätteskönt. Jobbet har gått bra och det har varit full rulle, vilket alltid är kul.

Efter påsken ska jag träffa en personlig tränare som jobbar på jobbets gym, vi ska träffas 3 ggr och lägga upp ett schema som är anpassat till mig. Planen är att träna på gym 2 ggr i veckan och springa på söndagar.

Måste träna upp mig inför vårruset som är i slutet på maj.

Annars är livet som vanligt, var på kryssning i lördags med B och hennes vän. Det var riktigt kul, var uppe hela natten och blev inte bakis heller. Men inga mer kryssningar lördag till söndag i alla fall.
Känns lite små trashigt.

Träffade en söt A där och vi bytte nr, men har inte hörts efter och är lite i valet och kvalet om jag ska höra av mig eller inte. I min värld har det alltid varit så att om killen är tillräckligt intresserad så hör han av sig, hur blyg han än är.

Men å andra sidan så kanske han också tänker så.
Suck alla dessa spel!

Jaja, får se hur jag gör.

I morgon ska jag träffa C, planen är att hänga hemma hos henne och hennes kille och slappa.

På lördag ska jag träffa min vän A som jag inte har träffat på över ett år. Galet att tiden har gått så fort, sist vi träffades var hemma hos mig och hon var gravid. Nu är hennes son ett år och kan gå!
Det ska bli jättekul och träffas. Vi lärde känna varandra för 10 år sen när vi jobbade tillsammans. Sen har vi inte alltid haft så bra kontakt men när vi väl ses är allt som vanligt.

På söndag blir det middag med föräldrarna, och på måndag är absolut ingenting planerat.

Välkommen påsklovet :)

Bye

Inga kommentarer: