fredag 7 februari 2014

Fredag

Fredag idag och jag har hemmamys. Jag var på mässa med min chef idag, och efter några timmar tyckte hon att vi var klara. Så jag var hemma redan vid 15 idag. Det händer aldrig en fredag. Eller någon annan dag heller för den delen. Imorgon jobbar jag och sen ska jag hälsa på min gamla granne som har skaffat sig en hund. Det ska bli så mysigt och få gosa med en valp. På söndag kommer ett par vänner över på middag.

Jag fick aldrig jobbet jag var på intervju för. Det sämsta var att de hörde aldrig av sig. Jag fick beskedet via mail. Så himla fegt tycker jag. Har man varit på en intervju ska man ringa och meddela anser jag.
Men men, det var väl inte meningen. Det finns väl något annat för mig därute. Jag hoppas det iallafall.
Det börjar blir så tradigt det här, jag klagar över pendlandet och på att jag knappt har någon fritid.

Det är tur att jag inte har skaffat pojkvän för jag skulle ändå aldrig hinna träffa honom.
Apropå pojkvän, eller ex, jag tror nästan att S har gått och skaffat sig en flickvän. Det har varit väldigt tyst från honom.
Jaja kul för honom isåfall. Livet går väl vidare.

Jag trivs rätt bra med mitt nya liv, ett nytt jobb som ligger mer centralt är egentligen det enda som saknas.

Bye

Inga kommentarer: