måndag 17 februari 2014

Sängbord

Måndag och har haft en mysig ledig helg. I fredags var jag ute och tog några öl efter jobbet. I lördags var jag hemma på förmiddagen och mötte upp min vän M för lite mat och bio. Vi såg The Monuments men. Sådär, tre plus får den. Sen kom jag hem och såg en till film. Igår åkte jag och tränade, sen åkte jag till stan och mötte upp H för lite mer bio. Vi såg 12 Years a slave, fantastisk men hemsk. Den får 5 plus.
Idag har jag jobbat, jag tog bilen för jag hade ett par sängbord som jag eventuellt kunde hämta idag, vilket jag gjorde och jag är så glad för dem. Han som sålde dem sparade de till mig trots att det var många som hade ringt och ville köpa dem.
Det är precis den modellen jag har letat efter och oftast säljs de bara en och en. Det är små nätta sängbord från 50-talet som är betsade i körsbärsträ, de ska sen bli antik vita.
Skam den som ger sig.

Bye

Inga kommentarer: