fredag 28 februari 2014

Hemma

Idag har jag varit hemma från jobbet, jag vaknade med huvudvärk så jag kände att det var lika bra och vara hemma. Det är ändå så lugnt på jobbet så jag tror de klarar sig. Har sovit mest, tittat lite på Homeland. En riktigt bra serie. Tänkte plöja igenom den och sen titta på House of Cards. Den var fantastisk. I helgen är jag ledig och har inte några direkta planer förutom brunch på söndag med min vän C.

S har tydligen tagit bort alla mina vänner på Facebook. Jag har inte hört ett ljud av honom sen mitten på Januari. Jag tror nästan han har skaffat tjej. Det skulle inte förvåna mig alls. Han brukar inte vara singel särskilt länge.

Jag hoppas inte jag behöver vara singel i 5 år som jag var sist.
Just nu är det väldigt skönt och vara ensam men jag tror inte det är meningen att man ska vara det hela livet.
Människan ska inte leva ensam.

Jaja vi får väl se vad som händer i framtiden.
Just nu mår jag ganska bra, min jobbsituation kunde vara bättre.

Bye

Inga kommentarer: