torsdag 23 januari 2014

Ledig

Jag har varit ledig två dagar. Det har varit en slapp vecka med två dagars jobb, ledig två dagar och två dagars jobb igen och ledig en dag. Så imorgon är det tillbaka till jobbet igen. På lördag jobbar jag visserligen bara 5h så det är egentligen en halv dag.

Igår var jag hemma hela dagen. Jag gjorde ingenting förutom och titta på serier och latade mig. Jo jag tvättade också. Så nu hänger det kläder lite överallt i lägenheten.
Idag tog jag mig ut en sväng och tittade på sängbord.
Åkte också förbi Farsta Centrum.
Nu sitter jag och försöker peppa mig själv till att åka till gymmet.
Det verkar inte som att jag får jobbet, det har visserligen inte hört av sig men jag antar att det har gått till en annan. Och de andra jobben jag sökte har inte heller hört av sig.
Så trist!
Jag börjar känna mig uttråkad och rastlös.
Vill att det ska hända lite i mitt liv.
Jag är såklart tacksam över det jag har men just nu känns allt lite tradigt.
Kanske allmän vintertrötthet.

Jaja, nu ska jag iaf åka och motionera lite.

Bye

Inga kommentarer: