måndag 6 januari 2014

Semester

Nu är det semester, och det är underbart. Jobbade i lördags och efter jobbet åkte jag över till mina fd grannar. Där blev jag bjuden på middag och hade det mycket trevligt.

Igår åkte jag och pappa till Sickla och fönstershoppade tv. På kvällen var jag hemma och tog det lugnt.
I morse hade jag tvättid kl 7, när det var klart tvingade jag mig själv till gymmet. Sen åkte jag till stan och träffade min vän E. Vi fönstershoppade och fikade. Mycket trevligt.

Imorgon ska jag åka till min vän A och hälsa på.

Härligt när man har massa roligt att göra.

När jag var hos mina fd grannar kom S förbi. Det kändes ganska naturligt att träffa honom. Men han var inte där så länge.
En del av mig kommer alltid älska honom, men jag är nog inte kär i honom längre. Alldeles för mycket har hänt för att det ska bli vi igen.

Och som en kompis sa; om vi någonsin blir ihop igen kommer jag alltid undra om det verkligen räcker med oss.
Jag hoppas han träffar någon som han får barn med.

Och jag hoppas jag träffar någon som jag blir riktigt kär i, och som vill ha mig, med eller utan barn.

Bye


Inga kommentarer: