måndag 7 oktober 2013

Måndag

Måndag och jag är ledig. Kl är 7.34 och jag har redan ätit frukost. Jag vaknade av mig själv, ganska utvilad och hungrig. Eventuellt ska jag äta lunch med S syster idag. Annars blir det en lugn dag.
Jag åkte och träna igår på friskis&svettis och som ett brev på posten kom förkylningen idag. Men det var riktigt roligt och jag blev snopen över hur bra min kondition var. Jag har inte tränat på över ett halvår om man inte bortser från lite cyklande och promenader. Och jag blev inte speciellt andfådd.

I fredags blev jag bjuden på middag hos I och M. Jag sov över eftersom jag ändå skulle jobba på lördag. Efter jobbet var det kalas hos min kusin lilla dotter som har hunnit bli 8år (!) jag minns när hon låg i magen som igår. Igår efter träningen åkte jag och träffade C och åt brunch. Matkoma gånger tio efter massa mat, efterrätt, en öl och en Irish Coffee. Det blev en heldag som var värd varenda krona.

Sakta men säkert börjar allt kännas bättre. I lördags var det deppigt därav den obligatoriska träningen igår. Det är skönt när man känner sig själv så pass bra att man vet vad man behöver när deppen slår till.

Bye

Inga kommentarer: